Wycieczka klasy 1a i 1b do Krakowa

We wtorek 10 maja klasa 1a oraz 1b wzięły udział w wycieczce do Krakowa. Odwiedziliśmy ,,Groteskę”- jeden z najstarszych i najbardziej renomowanych teatrów w Polsce. Uczniowie mieli okazję obejrzeć ,,Trzy Świnki”, przedstawienie na motywach baśni Braci Grimm. Ten niezwykle barwny i żywiołowy spektakl zrealizowany został w konwencji maskowo- lalkowej, dostarczył młodym odbiorcom wiele niezapomnianych wrażeń. Po wizycie w teatrze znaleźliśmy czas na spacer po Krakowie. Dotarliśmy na Rynek Główny aby podziwiać Sukiennice, pomnik Adama Mickiewicza oraz Kościół Mariacki i Bramę Floriańską. W drodze powrotnej spacerowaliśmy Plantami, minęliśmy także Muzeum Uniwersytetu Jagiellońskiego- najstarszej polskiej uczelni. Naszą szczególną uwagę zwrócił piękny widok Zamku Królewskiego na Wawelu nad bliską sercu każdego Polaka rzeką Wisłą. Dzięki niezwykłej atmosferze Królewskiego Miasta Krakowa i wspaniałej pogodzie naszą wycieczkę możemy uważać za bardzo udaną. M. M.